piątek, 28 września 2012

Witam wszystkich!

Na początek powiem, że od dzieciństwa kocham książki - zawsze czytał mi je tata, wieczorem.
W wieku 5 lat nauczyłam się czytać i od tamtej pory po prostu połykam je! ;) 
Mój brat twierdzi, że kiedy czytam jakąś, to jedyne co robię - to czytam lub opowiadam wszystkim, co właśnie przeczytałam. ^^
Postanowiłam, że będę recenzować przeczytane tytuły, żebyście mieli pojęcie, czy książkę kupić (niestety są dosyć drogie...). Jeśli jest w bibliotece - polecam brać bez zastanowienia :) 
Po przeczytaniu danej książki - sami ocenicie, czy się ze mną zgadzacie, czy nie.
Mam nadzieję, że będę pomocna! :))))

2 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę, że zamierzasz czytać książki i dzielić się swoimi wrażeniami po ich lekturze. Czekam zatem na twoje pierwsze recenzje.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nauczyłam się czytać, jak miałam 4 lata^^

    OdpowiedzUsuń